poniedziałek, 20 listopada 2017

Listopadowe kartkowanie z Anią i Renią

Dziś witam Was kochani już zimowo.
Sypie sobie śnieżek i powoli świat zmienia kolory. Kiedyś musiał przyjść ten dzień, przecież grudzień za pasem. Los zafundował mi tydzień zwolnienia więc podziwiałam dziś przez okno tańczące na wietrze śnieżynki. Dziwne, ale w nocy była burza - zupełnie jak na wiosnę. To pewnie tylko moje tęsknoty :)
Ale do rzeczy! Mam do pokazania kartki na kolejny miesiąc zabawy z Anusią. W listopadzie gościnną projektantką jest Renia Walczak. Tematy Reni okazały się ciekawe i dość przyjazne, choć - miałam mały problem z konikiem na biegunach. Ale po kolei.
Zacznę może od kartki okolicznościowej na której miał się znaleźć medalion, owal lub koło.
Na mojej kartce jest to owalna ramka wokół okienka w górnej warstwie. To trochę nietypowa kartka. Jej forma wynika z potrzeby wykorzystania czegoś co mi nie wyszło tak jak powinno. Na początku zabawy z foamiranem zrobiłam trochę zbyt dużych kwiatów, które kompletnie nie nadają się do wykorzystania na kartkach i zalegają mi w koszyku. Wpadłam więc na pewien pomysł.
Podniosłam górną warstwę kartki na około 1 cm, wycięłam w niej owalne okienko i w tym okienku umieściłam bukiecik. Wygląda to tak:
Nie jest to kartka do koperty ale na pewno przyda się na jakąś okazję.
Kartka wielkanocna powstała według takiej oto ciekawej mapki:
To bardzo kreatywna mapka i mimo, że kartka jest dość prosta jestem zadowolona z efektu.
Gorzej wygląda sprawa z konikiem na biegunach. Nie chciałam korzystać z gotowej grafiki i zrobiłam sobie swojego konika. Pomysł był niezły ale przesadziłam z kolorami i wyszło co wyszło. To zdecydowanie kartka dla przedszkolaka :)
I tym sposobem udało mi się zaliczyć kolejny miesiąc kartkowej zabawy z Anią.
Jeszcze tylko banerek i gotowe.
Pozdrawiam Was serdecznie i ciepło!



58 komentarzy:

  1. Piękne kartki Ewo! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace wszystkie bez wyjątku. Podoba mi się ten zabawny Mikołaj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. EWuniu masz świetne pomysły , Twoje kartki to kopalnia inspiracji. Świetnie wyszło to podniesione okienko , Kartka wielkanocna wg mnie bardzo na bogato, oj dzieje sie na niej dużo. Ale dzisiejszą faworytka jest kartka z konikiem . Świetnie Ci wyszedł ten konik a juz ta klapka pod którą są życzenia jest rewelacyjna i wcale nie jest to kartka dla przedszkolaka , wręcz przeciwnie, ja prawie emerytka z miłą chęcią bym ją mogła dostać.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da się zrobić Aniu :) Konik wyszedł dość fajnie tylko przesadziłam z czerwienią i całość mocno daje po oczach.
      Dziękuję Ci za serdeczny komentarz i mocno ściskam.

      Usuń
  4. Ewuniu super karteczki. Konik świetnie Ci wyszedł, z mapką bardzo fajna. A najbardziej pomysłowa jest ta z okienkiem pełnym kwiatów :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Lidziu, że Ci się podoba - dziękuję i przesyłam buziaki!

      Usuń
  5. Ewuniu,karteczka z okienkiem niezwykle pomysłowa, ta z konikiem, moja faworytka! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniczko i równie ciepło Cię pozdrawiam.

      Usuń
  6. Pierwsza kartka jest bajeczna i zapiera dech w piersiach że można na coś tak pięknego wpaść i to jeszcze zrealizować. Nie jestem artystką ale bardzo podoba mi się karteczka z konikiem. :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Agatko, ślicznie Ci dziękuję.
      Przesyłam serdeczności!

      Usuń
  7. Śliczne kartki - wszystkie. A mnie jakoś tak najbardziej za serce ujęła właśnie ta z konikiem na biegunach. Taki jakiś radosny i ma ślicznie podkreślony ogon i grzywę, no cudny. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko, może jednak polubię tego konika :)
      Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  8. Ewuniu, ależ śliczne są te Twoje karteczki:) Są urocze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agatko. Przesyłam uściski :)

      Usuń
  9. Ewciu, Twoje kartki są bajecznie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne karteczki :) Podoba mi się wykorzystanie kwiatów w pierwszej kartce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  11. Ewuniu! Wszystkie karteczki są Urocze,I każda ma to coś w sobie - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu, jest mi bardzo miło.
      Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

      Usuń
  12. Ewuniu, nie wiem jak Ty wyczarowujesz te piękne kwiatki, ale z pewnością masz jeszcze silniejszą różdżkę niż sam Harry Potter :-) No i znacznie lepszy gust niż bohaterowie tych czarodziejskich opowieści. Miałem już iść spać ale wszedłem na Twój blog i oniemiałem. Ale cudeńka! Przewspaniałe są Twoje ozdoby. Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Andrzejku! Mam dwie różdżki - prawą i lewą, czasem udaje mi się coś wyczarować :) Przesyłam uściski.

      Usuń
  13. Ewuniu Twoje kartki jak zwykle zachwycają wykonaniem i pomysłowością:)
    Nie będę oryginalna, ale ta z okienkiem i konik po prostu zachwycają:)
    Buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Reniu, ślicznie Ci dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  14. Ewuniu wspaniałe karteczki, pierwsza z okienkiem i kwiatkami jest urocza, wg mapki wielkanocna świetna ale konik wcale nie dla przedszkolaka bo mi sie bardzo podoba i jak widzę po komentarzach dziewczyn nie tylko mi. Tak więc karteczka pierwsza klasa.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Agniesiu, że podoba Ci się mój konik. Po tych wszystkich komentarzach chyba zaczynam go trochę lubić. Dziękuję Ci za przemiły komentarz i mocno ściskam.

      Usuń
  15. Masz niesamowitą wyobraźnię Ewuniu :) Co praca to piękniejsza i bardziej zaskakująca :) Nieustannie Cię podziwiam Ewuś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie komplement Moniczko, ślicznie Ci dziękuję :)

      Usuń
  16. Ewciu, kartki są super. Piękne te kwiaty z foamiranu i świetnie wyglądają w przestrzennym okienku. Z mapką poradziłaś sobie wspaniale - bardzo podoba mi się harmonia tej karteczki. A konik wcale nie wydaje mi się dziecinny - ja tam bym chętnie taką kartkę przygarnęła.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Małgosiu, dziękuję za tyle ciepłych słów.
      Ja również mocno Cię ściskam.

      Usuń
  17. Twoje karteczki są śliczne. Zawsze zaskakujesz nowymi pomysłami. Na pierwszej kartce kwiatki wyglądają jak w mini wazoniku świetny pomysł. A konik na biegunach radosny jak święta. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Tereniu. Cieszę się, że znalazłam sposób na wykorzystanie tych wielgaśnych kwiatów :)
      Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  18. Pięknie jak zwykle Ewuniu. A konik jest tak radosny, ze nie sposób się w nim nie zakochać, poza tym wpadła mi w oko forma tej kartki. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Oleńko. Forma rzeczywiście jest nowym pomysłem i pewnie jeszcze ją wykorzystam w jakimś spokojniejszym projekcie.
      Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  19. Perfect, Ewa! Super! You are so talented, my friend!

    OdpowiedzUsuń
  20. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    ตารางบอล

    OdpowiedzUsuń
  21. Zachwycające prace, Ewunia- bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jadziu i przesyłam serdeczne pozdrowienia.

      Usuń
  22. Bardzo mi się podobają. Papier to taka materia, której nie jestem w stanie ujarzmić. Podziwiam tym bardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wciąż odkrywam nowe możliwości pracy z papierem :)
      Dziękuję Elu za miły komentarz i gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  23. Ewuniu, karteczki cudowne! Ta pierwsza podbiła moje serce tym razem, bo jest niezwykle pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przewspaniałe kartki, szczególnie ta pierwsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie karteczki są bardzo udane.Lubię Twoje prace za pomysłowość urok i ciekawość
    a w tych karteczkach to wszystko odnalazłam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko za serdeczny komentarz i mocno ściskam.

      Usuń
  26. Mikołaj na bujanym koniku mnie urzekł!
    I kto ci powiedział, że to kartka dla przedszkolaka ;-D

    OdpowiedzUsuń
  27. Your blog is very nice,Thanks for sharing good blog.

    หนังเกาหลี

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.