piątek, 20 października 2017

Księga - rodzaj pisma

Witam Was kochani w ten piątkowy wieczór.
Chcę Was dziś zaprosić do obejrzenia kolejnych stron księgi. Wpis jest pod hasłem "Rodzaj pisma".
Temat wbrew pozorom dość trudny i dość długo się zastanawiałam jak go ugryźć. Do opowiadania obrazem potrzebne są obrazki - idąc takim torem myślenia pomyślałam o piśmie obrazkowym czyli o hieroglifach. A jak hieroglify to starożytny Egipt - fascynujący, tajemniczy i pełen symboli. Pomysł mi się spodobał a że innego nie miałam powstał wpis pełen hieroglifów i symbolicznych grafik tworzących coś na kształt piramidy. Zapraszam Was na wycieczkę do kraju faraonów, piramid i papirusów, do kraju pełnego niezbadanych tajemnic i nazywanego "darem Nilu".
Jak zawsze jestem bardzo ciekawa Waszych opinii na temat mojej interpretacji, wszystkie komentarze czytam z wielką przyjemnością!
Miłego weekendu kochani!


44 komentarze:

  1. Ewo, chylę czoła przed Twoją pomysłowością i interpretacją tematu. Twoja księga jest niesamowita! Pozdrawiam i miłego weekendowego odpoczynku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu. Tobie również życzę wspaniałego weekendu!

      Usuń
  2. Pięknie Ewuniu poradziłaś sobie z tym tematem , interpretacja jest fantastyczna i całe szczęście ,że po głowie nie chodził inny pomysł .Faktura tła i dodane grafiki stworzyły wyjątkowy klimat .Jest obraz jest pismo i słyszy się tajemniczą muzykę .
    Bardzo mi się podoba ten wpis i dziękuję za cudowny rezultat pracy nad kolejnym punktem .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Grażynko, że Ci się podoba. To wpis na uratowanych stronach o których niedawno Ci pisałam - jakoś sobie z nimi poradziłam :)
      Dziękuję za ciepłe słowa i mocno ściskam.

      Usuń
  3. Ewuniu! Skąd Ty bierzesz te wszystkie pomysły,Temat trudny Ale nie dla Ciebie Poradziłaś sobie wspaniale, Oglądając Te strony Czuję się jak bym była w Egipcie, Wspaniała Praca, Podziwiam Cię - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie Ci dziękuję Krysiu, jest mi bardzo miło.
      Przesyłam serdeczne uściski!

      Usuń
  4. Interesująco.Serdecznie pozdrawiam z nowego miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Irenko. Już Cię odnalazłam na nowym miejscu :)
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  5. zachwycajaca mediowa praca :) jestem po wrażeniem wszystko dopieszczone w kazdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wandziu za miłe słowa. Przesyłam pozdrowienia.

      Usuń
  6. Wspaniała praca i ten klimat Klimta uwielbiam. Pięknie Ewuniu- jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kłaniam się nisko na widok Twojej księgi. Praca wspaniała, pomysłowa i niebanalna! Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Alinko i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  8. Ależ masz wyobraźnię Ewuniu! Ja Księga...Niesamowity klimat wpisu i piękny i bardzo ciekawy, jak zawsze:)
    Uwielbiam starożytny Egipt i dużo czytam książek z nim związanych.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam Anusiu, ja raczej z historią jestem na bakier. Mimo wszystko Egipt to fascynujący temat. Bardzo się cieszę, że mój wpis Ci się spodobał. Dziękuję i mocno ściskam.

      Usuń
  9. Ewuniu kolejny wspaniały wpis. Poradziłaś sobie świetnie z tematem,ta faktura tła robi wrażenie. Księga niesamowita jak i autorka:-)
    Miłego weekendu życzę. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agniesiu, jesteś kochana. Przesyłam serdeczne uściski!

      Usuń
  10. Ewuniu, oprócz talentu w rękach masz też niesamowitą wyobraźnię. Ja bym w życiu nie wiedziała jak do tego tematu podejść. A Ty mało, że wiedziałaś to świetnie zinterpretowałaś i jak zawsze cudnie to zrobiłaś. Już czekam na kolejne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będą i kolejne Lidziu, teraz wieczory coraz dłuższe wiec i czasu może będzie więcej. Dziękuję za ciepłe słowa i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  11. Kolejny raz zaskakujesz kreatywnością, talentem i wspaniałą wyobraźnią :) Temat jak dla mnie genialnie zinterpretowany! Samo wykonanie - mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ewuniu. Przesyłam buziaczki!

      Usuń
  12. Pięknie,pięknie brak mi słów zachwytu,nie wiem jak Ty to robisz Ewuniu,ale cały czas podziwiam Twój talent,jesteś niezwykle utalentowaną osobą 😍
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Marylko, dziękuję za tyle serdecznych słów! Ściskam Cię gorąco :)

      Usuń
  13. Ewuniu, wspaniały wpis. poczułem się jak bym był wśród ruin świątyni w Karnaku, albo pod piramidami. Kilkanaście lat temu zakochałem się w Egipcie. Wspaniałe plaże, pogoda, historia... Jaka szkoda, że teraz jest tam tak bardzo niebezpiecznie... Miłego tygodnia, serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Andrzejku, cieszę się że spodobał Ci się mój wpis i w dodatku przywołał miłe wspomnienia. Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  14. Niesamowite strony!! Starożytny Egipt i hieroglify to szalenie inspirujący temat- zawsze :) No i cudne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Egipt to rzeczywiście niewyczerpane źródło inspiracji.
      Dziękuję Aniu i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  15. Ewo świetnie zinterpretowałaś temat, a wykonanie rewelacyjne. Podziwiam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Adianko i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  16. Ewuniu jak dla nie genialne zinterpretowany temat , masz niesamowita wyobraźnię i umiejętność przenoszenia jej na materialne rzeczy. Mnie się ten wpis bardzo podoba.
    Udanego tygodnia życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anusiu :) Tobie również życzę udanego tygodnia.

      Usuń
  17. Jak zwykle nieszablonowo i genialnie :) Bardzo podoba mi się wpasowanie w piramidę Klimta z jego złotem i ornamentami - idealnie pasuje do Egiptu. A ponieważ piramida jest schodkowa i przypomina zikkurat - możesz śmiało twierdzić, że karta obejmuje jeszcze starszą cywilizację znad Eufratu i Tygrysu ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znów mnie zaskoczyłaś Madziu swoją wiedzą, wydobyłaś z tego wpisu mnóstwo treści - jestem pod wrażeniem :)
      Ślicznie Ci dziękuję i mocno ściskam.

      Usuń
  18. O raju, ale sie napracowałaś :) Piramida wygląda świetnie a to pismo- rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa praca... z lekka abstrakcyjna... kolorki jesienne na czasie; masz wyobraźnię i to jeszcze jaką !
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię abstrakcję, zawsze wprowadza odrobinę tajemniczości.
      Dziękuję Joasiu i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  20. Ewuniu, hieroglify to temat sam w sobie fascynujący, a w Twojej interpretacji to dodatkowo magia rodem ze czasów piramid i faraonów. Po raz kolejny chylę czoło przed Twoim talentem i posyłam ciepłe uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Małgosiu, że i Tobie się podoba. Dziękuję za serdeczny komentarz i przesyłam uściski.

      Usuń
  21. Ewuś następny wpis do księgi jest niesamowity pozdrawiam buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  22. Ewcia, Twoja księga mieści już tyle fenomenalnych pomysłów i oryginalnych wpisów - to prawdziwa skarbnica kreatywności. Jak zawsze wspaniały i bardzo fajnie ujęty wątek, pomysł z hieroglifami jest idealnie trafiony - bo cóż bardziej przemawia do wyobraźni jak nie obrazki :-))) Uściski i pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak sobie pomyślałam Halinko, obrazki zawsze są wymowne. Cieszę się, że Ci się spodobał mój pomysł. Księga powoli się zapełnia ale wciąż jeszcze czeka wiele pustych kart więc zabawa trwa.
      Przesyłam uściski.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.