wtorek, 24 października 2017

Dębowianka

Witajcie kochani.
Niektórzy z Was pewnie pamiętają moją "Dębowiankę". To mediowy obraz, który powstał w listopadzie ubiegłego roku na cykliczne wyzwanie u Danusi. Jeśli nie pamiętacie a macie ochotę go obejrzeć to zapraszam tutaj. W październiku ta zabawa obchodzi już swoje trzecie urodziny. Przez te trzy lata nie opuściłam ani jednego miesiąca. Dzięki ciekawym inspiracjom Danusi stworzyłam mnóstwo prac. Jedne były bardziej udane inne mniej ale bawiłam się wspaniale.
W tym miesiącu Danusia pozwoliła nam wybrać sobie dowolny temat z ostatnich dwunastu miesięcy. Wybrałam sobie właśnie "Dębowiaczki" i tak powstała kolejna odsłona Dębowianki. Jest to również mediowa praca ale tym razem poznęcałam się nad okładką notesu. Okładka jest w odcieniach brązu i złota - zgodnie z wytycznymi. Jedyne co się nie zgadza to widoczne fragmenty czerwono fioletowej okładki ale myślę, że mieszczą się one w dozwolonych 20% innych kolorów. Nowością jest tu twarz Dębowianki, którą ulepiłam z masy Das - taki mały eksperyment.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć:
Rocznicowy banerek:
Dziękuję Wam kochani za odwiedziny. Zapraszam też serdecznie na kolejny post 28 października. Będzie to kursik, który przygotowałam na kolejny gościnny występ na blogu DIY. Szczegółów na razie zdradzić nie mogę ale pokażę Wam coś, co może się przydać w związku z nadchodzącymi Świętami.
Cieplutko pozdrawiam!

90 komentarzy:

  1. Piękna okładka!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aldonko i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  2. Uwielbiam te Twoje panienki :)Co jedna to bardziej urokliwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zachwycam się Aguś Twoimi stempelkami :)
      Dziękuję!

      Usuń

  3. Fantastyczna ,wspaniała praca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i dębowiaczek, ale mi się kojarzy z czekoladową śpiącą królewną. bardzo piękna i taka ... spokojna :)
    Pozdrawiam Ewciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładne skojarzenie Ewuniu, dziękuję.
      Przesyłam uściski!

      Usuń
  5. Ewuniu znów nam serwujesz coś zadziwiającego. Twoja wyobraźnia jest bardzo głęboka...
    Efcia ma rację to czekoladowa królewna:)Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też spodobał się ten pomysł, nazwałam ją Dębowianką na potrzeby wyzwania.
      Bardzo dziękuję Aniu za miły komentarz i mocno ściskam.

      Usuń
  6. Ewuniu! Kolejne Piękne Arcydzieło, Masz naprawdę Wspaniałe pomysły i Wspaniałą wyobraźnię - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu, jesteś kochana!
      Gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  7. Piękny obrazek. Kojarzy mi się z panią Jesień. Układa się do snu i jest przykryta liśćmi i kwiatkami a wróci za rok. Kolor są późni jesieni na czasie takie jakie są za oknami. Lubię jesień ale taką ze słoneczkiem a nie z deszczem. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też Tereniu, niestety nasza jesień powoli traci kolory. Podoba mi się takie jesienne skojarzenie, pasuje do obrazka.
      Dziękuję Ci za przemiły komentarz i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  8. Ewuniu kolejna Twoja śliczna praca mediowa. Świetnie wygląda ten notes. Te kolorowe brzegi dodają mu jeszcze uroku.
    Ciekawa jestem co tam przygotowałaś za kursik.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anusiu! Kursik już wkrótce, mam nadzieję że Ci się spodoba :)
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  9. Piękna okładka notesu, magicznie wygląda. Też kojarzy mi się tak jesiennie, naprawdę niezwykła praca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wielkim wrażeniem, coś niesamowitego;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anulko i również serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń
  11. Przepięknie ulepiłaś twarzyczkę i wkomponowałaś ją w kwiaty i inne elementy :-D Fantastyczna praca !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ewuniu. Przesyłam uściski.

      Usuń
  12. Niesamowita okładka. Te kolory, te wszystkie detale i tak pięknie skomponowana całość. Tylko TY Ewuniu tak potrafisz :) Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Lidziu, że Ci się podoba. Dziękuję i serdecznie przytulam.

      Usuń
  13. kocham Twoje prace Ewo... ciekawe, nietypowe...bardzo oryginalne
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie zaszczyt Joasiu, serdecznie dziękuję.
      Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

      Usuń
  14. Ewuniu patrzę z zachwytem i stwierdziłam że mi się kojarzy z zimowa panienka dzięki tym włosom-wyglądają jak oszronione. Szczęśliwie jeszcze śpi ale już czuwając aby niedługo jesień pogonić a oszronić swoją mocą cały kraj. A kolor okładki ten fiolet z czerwienią dodaje uroku, no i te wszystkie detale jakie widzę ach tylko się zachwycać. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo oryginalne spojrzenie Agniesiu ale ... masz rację - włosy są nieco pobielone i wyglądają na lekko oszronione. Podoba mi się Twoja interpretacja.
      Dziękuję za ciepły komentarz i mocno ściskam.

      Usuń
  15. Ewuniu, kolejne arcydzieło. Dębowianka wygląda, jakby spała spokojnie i śniła jakiś piękny sen. A kolorystyka jest po prostu urzekająca.
    Tulę mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Małgosiu, zawsze zostawiasz u mnie tyle serdeczności.
      Ja również tulę mocno :)

      Usuń
  16. Cudna okładka, jak marzenie, taki notes to na widoku postawić i podziwiać! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Madziu, ślicznie dziękuję i również pozdrawiam.

      Usuń
  17. Przepiękna :) Jestem wręcz zauroczona :) Masz zdolne łapki i niesamowitą wyobraźnię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniczko i przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

      Usuń
  18. I cóż mozna napisać ? jak zwykle piękne, inspirujące i zachwycające dzieło. Tak jak zawsze u Ciebie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu, jesteś kochana.
      Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  19. Ty już chyba wiesz, jak ja lubię te Twoje magiczne prace :) Przepiękna Dębowianka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy wiem ale jest mi niezmiernie miło to słyszeć :)
      Dziękuję i mocno ściskam.

      Usuń
  20. Cudowna mediowa praca, twarzyczką Dębowianki jestem zachwycona - ma bardzo subtelne i delikatne rysy.Bardzo lubię włosy Twojego pomysłu, niby taki dość gruby sznurek a jaki fajny efekt uzyskałaś. Kwiaty jesienne, kolorystyka super. Pięknie to wszystko zaplanowałaś i wykonałaś - Ewuniu kolejna praca na szóstkę z plusem. Uściski i pozdrowienia gorące zostawiam :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zwykły sznurek jest bardzo plastyczny, jest też "kudłaty" dlatego pasuje mi idealnie na włosy. Cieszę się Halinko, że spodobał Ci się mój pomysł.
      Dziękuję za przemiły komentarz i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  21. Jesteś doskonała w swych pomysłach i wykonaniu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudeńko. W pierwszej chwili myślałem, że to Matka Boska. Ale jak się przyjrzałem i przeczytałem wstęp to już wiem, że to Dębowianka. Ewuniu, masz wspaniały talent i nieograniczoną wyobraźnię. Tyle wspaniałych prac już stworzyłaś, a cały czas masz nowe pomysły. Gratulacje. Super! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Andrzejku za tyle ciepłych słów i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  23. Piękny, pomysłowy i oczywiście jesienny obrazek mediowy. Taki notes na jesienne rozważania, bo jesień mnie zawsze skłania do refleksji mniej lub bardziej jesiennych;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień to rzeczywiście czas refleksji Oleńko, przemijanie staje się takie "namacalne". Miło mi, że Ci się podoba mój jesienny notes.
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  24. Ewuniu. ..
    będę się powtarzać ale trudno....DLA MNIE JESTEŚ MISTRZYNIĄ:-):-)
    Uwielbiam podziwiać Twoje prace bo mają w sobie to coś ....właśnie to co pozwala się zatrzymać nie na chwilę. ..nie na dwie...ale na dłużej i oddać się marzeniom. ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie Agatko. Z całego serca dziękuję za serdeczny komentarz i mocno Cię ściskam.

      Usuń
  25. Prawdziwe cudeńko jestem pod wrażeniem.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ewuś jak zwykle przepiękna praca!
    Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Reniu, serdecznie dziękuję.
      Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  27. wow! cudna praca :) dziękuję za udział w mojej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas trzymam za siebie kciuki :)
      Dziękuję Wandziu.

      Usuń
  28. Cudna praca i czasochłonna. Gratuluję i podziwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe Olu, dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  29. Za takie znęcanie się nad notesem powinni dawać jakieś nagrody! Przepiękna praca! Oderwać oczy ciężko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Ewuniu, że Ci się podoba, dziękuję!

      Usuń
  30. Kochana cudowna praca!!! Uwielbiam podziwiać Twoje wspaniałości!!! Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Dorotko i również cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  31. Bardzo ciekawa praca, w ogóle bardzo masz ciekawe, wyjątkowe prace. Pozdrawiam Lady Veronique Savage z bloga http://ladyveroniquesavage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Weroniko i przesyłam serdeczne uściski.

      Usuń
  32. Ewuniu podpisuję się obiema łapkami pod wszystkim co zostało tu napisane,dla mnie jesteś wielką artystką przez duże A !!!
    Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana Marylko, serdecznie dziękuję. Nie czuję się wielką artystką ale jest mi miło gdy moje prace się podobają.
      Miłego weekendu!

      Usuń
  33. FANTASTIC! FABULOUS! STUNNING! I love your beautiful card, Ewa!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. ...jedyna w swoim rodzaju....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, drugiej takiej już nie będzie...
      Miłego weekendu Kasiu :)

      Usuń
  35. Ewuś Ty to jesteś prawdziwa artystka,zawsze czekam z niecierpliwością na Twoje prace i nigdy się nie zawodzę Kolejny raz udawadniasz jaka jesteś zdolna bestyjka.
    Piękna ta okładka,śliczna twarzyczka,świetne włosy,całość kapitalnie skomponowana.
    Dzięki Ewuniu za udział w rocznicowym zadaniu,buziaki i pozdróweczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się zaczerwieniłam od tych komplementów :) Dziękuję Danusiu, cieszę się że Ci się podoba moja rocznicowa praca. Przesyłam serdeczne uściski.

      Usuń
  36. Nie mogę oczu oderwać! Wspaniała praca!!!Jesteś Mistrzynią!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anusiu, jesteś kochana!
      Serdecznie przytulam :)

      Usuń
  37. Piękna mediowa praca . Bardzo ciekawa okładka ,oryginalne dodatki i i świetny efekt końcowy .Bardzo podoba mi się Twój notes i pomysł na jego ozdobienie .
    Bardzo ładne są ornamenty na rogach notesu .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Grażynko, serdecznie dziękuję i serdecznie przytulam.

      Usuń
  38. Teraz notes wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Urocza ta panienka, choć trochę skojarzyła mi się z kobietą z wężowymi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ciekawe skojarzenie, dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  40. Piękna magiczna okładka notesu:)))
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, dziękuję! Ja również cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  41. Ty zawsze wymyślisz coś innego,super pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ewuniu taką okładeczkę mieć to marzenie...cudowna,praca przyciąga spojrzenie ,piękna.Masz głowę pełną pomysłów i za to Ci dziękuję:)
    Zostawiam buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję Małgoniu za ciepłe słowa i również buziaczki posyłam :)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.